FAQ

Reprezentați clienți exclusiv din Cluj-Napoca?

Nu, asigurăm reprezentarea în fața tuturor instanțelor din România. 

Am nevoie de serviciile dumneavoastră? Este necesar să mă programez?

De regulă, ședințele de consultanță sunt stabilite în urma unei programări prealabile. Pentru programări ne puteți contacta prin telefon la numărul +40(729)168885  /folosind formularul de contact / WhatsApp / e-mail: office@nexumlegal.ro .

În situații urgente, cum pot să apelez la serviciile dumneavoastră?

De regulă, se face o programare. Pentru situații urgente, ne puteți contacta la numărul de telefon +40(729)168885 /folosind formularul de contact / WhatsApp / e-mail: office@nexumlegal.ro .

Cum se stabilesc onorariile dumneavoastră?

Onorariile se stabilesc în funcție de complexitatea problemei juridice, competența teritorială a instanței, valoarea cauzei, volumul de muncă. 

Onorariile se stabilesc în urma unei discuții prealabile cu clientul, acesta fiind informat încă dinainte de semnarea contractului de asistență juridică despre costurile aferente demersurilor juridice. 

Pot solicita consultanță online?

Desigur, există posibilitatea organizării unei ședințe de consultanță online prin intermediul platformelor de comunicare la distanță (Zoom, Skype, WhatsApp, Messenger, etc.). Prețul ședinței de consultanță va fi comunicat în prealabil clientului.

× Aveți nevoie de ajutor?